niedziela, 22 grudnia 2013

Styl Bycia


Pierwsze wrażenie
Adres twojego bloga to stylbycia.blogspot.com: styl- jaki masz styl, bycia - ty i twój świat, jaka jesteś. Wiadomo od razu co może się za chwilę pokazać, nie zastanawiamy się czy to blog o tym albo o tym, tylko o życiu. Po ukazaniu się bloga wpada w oko nagłówek, który Cie przedstawia w sweterku i sukience. Muszę jednak przyznać, że oplatujące Cię linie są trochę za bardzo widoczne, ale to przykuwa też trochę uwagę :) Wygląd pierwszej strony bloga jest trochę chaotyczny, wybrałaś styl dynamiczny a ja nie za bardzo za nim przepadam... Muszę odjąć punkcik :) 8/10 

 Wygląd
Mówiłam o nagłówku, który przykuwa uwagę, o chaosie panującym na blogu. Nie mówiłam za to, że dodałaś strony a nie każdy je dodaje, a prawie nikt nie robi ich tak rozbudowanych :) Nie muszę dużo szukać, aby znaleźć to co mi potrzebne :). Nie wiem co jeszcze napisać, to tyle jeśli chodzi o wygląd. 8/10

Treść i gramatyka
Chsos niestety, ale także występuje w postach, jeśli chodzi o ortografie nie ma błędów, zostaje gramatyka... Gramatyka czasem chyba ucieka przed ortografią a ty nie zamierzasz ich ze sobą pogodzić lub za nią pogonić. Liczne powtórzenia obowiązują każdy post, a za przecinkiem kryje się nowy akapit, który nawiązuje do całkiem czegoś innego (muszę przyznać, że też tego zdania na dobrym poziomie nie napisałam, ale niestety nie wiedziałam jak to ująć). W postach jest wiele zdjęć bardzo dobrej jakości i to jest duży plus. Przynajmniej dla mnie... 5/15

Pomysł
Blogów jest w tej kategorii całkiem sporo i nie mogę się więcej wypowiedzieć. Blog jest normalny, ale chaotyczna atmosfera dodaje ciekawości (to jedyny plus stylu dynamicznego według mnie)... Naprawdę nie wiem co do pomysłu napisać, nie umiem ukształcić żadnego sensownego zdania. 4/5

Ogółem
Blog mi się podoba oprócz postów nie mam wielu zastrzeżeń (to chyba dobrze ja się z gustami nie kłócę). Jednym z plusów po przeczytanie tego bloga są fajne strony z ubraniami z których na pewno skorzystam :) 5/5

Rady
Jeśli możesz bo wszystko od ciebie zależy zmień styl dynamiczny na inny (zrobisz jak uważasz ja za nim nie przepadam a ty nie musisz się do tego przystosowywać).
Sprawdzaj dokładnie na sam koniec posty czy nie ma wielu powtórzeń i błędów gramatycznych

Otrzymałaś 30 pkt. / 45 pkt. Bardzo Dobry. Jeśli ktoś chce poczytać o... wszystkim to dobrze trafi :)
~ Bale Lestrange

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy i oryginalny pomysł na bloga!
    Mam pytanie: czy mogłabym być "współpracować" z Tobą?
    Odpowiedź napisz na e-maila: klaudia968@onet.pl

    //www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za ocenę, muszę powiedzieć, ze wygląd jest taki no... mój :)
    Ogólnie jest to prosty wygląd, kafelki jednak dodają tej dynamiki, jestem w sumie tak jakby artystką, troszkę inaczej postrzegam niektóre projekty itp.
    Co do gramatyki niestety masz rację, nie mogę tego jednak zmienić, gdyż przez połowę życia mieszkałam za granicą, dokładnie w Hiszpanii, gdzie kompletnie inaczej buduje się zdania.
    Wynik jest taki no... W porządku, dziękuję za ocenę,
    pozdrawiam i mam nadzieję, ze błędy które każdy popełnia, nie spowodują niechęci do czytania :)

    OdpowiedzUsuń