wtorek, 31 grudnia 2013

Z literaturą na ty - recenzje, opisy książek i nie tylko


Pierwsze wrażenie
Po adresie bloga byłam pewna, że zastanę tam taką książkową atmosferę a tu... Wygląd nie nadaje tej atmosfery a samo zerknięcie na posty od razu sprawia niepewność. Na stronie głównej jest tylko jedna recenzja książki, jeden film, a reszt to gry... Mogłaś przecież wybrać inną nazwę np. recenzje, oceny, na nudę jest tyle nazw a ty wybrałaś taką, która nie nawiązuje do tematu. Przykro mi, ale moje „pierwsze wrażenie” nie było najlepsze. 1/10

Wygląd
Nie, nie będę powtarzać. Nie będę przepisywać czy kopiować. Ale dołożę trochę. Tło mi się podoba. Nawet bardzo, ale czy ono pasuje do tematu bloga? Bo jak dla mnie to... nie. Nie pasuje też przezroczystość tła posta. Może nie chodzi o tło, ale o czcionkę bo na pasku bocznym jest dokładnie to samo. Niestety, ale nie mam wyboru 2/10

Treść i gramatyka
Całkiem dobrze piszesz, ale to trochę za mało. Określenia nie są najlepsze, przynajmniej są ogólnie. Posty jak na recenzję są za krótkie. Powinnaś coś jeszcze dodać. No właśnie to są recenzje tak? A ty mało opisujesz, a wyrażasz swoja opinię, to oczywiście też dobrze, niestety można się całkiem pogubić, dobrze by było napisać jaki jest główny wątek książki, gry, filmu. Czego się właściwie oczekuje od tego bloga?
Chodzi tu o treść i gramatykę. To i to dobrze piszesz jednak czegoś brakuje, trochę dziwi mnie to... Nie widzisz tego? Jeszcze raz napiszę: dobrze piszesz, ale ja z takim stylem pisania postawiłabym hmm... pamiętnik, blog o modzie. Niestety to tematy całkowicie nie podobne do tego. Mimo to w twoim stylu pisania jest coś takiego, że chociaż nie jest to wielkim WOW chce się to czytać 10/15

Pomysł
Jakoś ostatnio dużo czytam blogów z recenzjami i już nie jest to dla mnie nowością. Blog jest taki sam jak tamte i cóż mogę napisać skoro jest taki jak inne? 4/5

Ogółem
Niestety na tym blogu było sporo błędów i muszę przyznać, że ocenę trochę zawyżyłam w niektórych rzeczach. Blog sam z siebie nie jest zły, ale jeśli „podzieli” się go na części wynik wychodzi jaki wychodzi. 3/5

Rady
Zmień tło.
Postaraj się pisać RECENZJE i to dłuższe.
Hmm... Wszystkie błędy znajdziesz w ocenie/

Otrzymałaś 20 pkt. / 45 pkt. Dostateczna... przykro mi bo blog nie jest zły. Jest gorszy kiedy na najmniejsze cząsteczki się podzieli, mimo to zawsze znajdzie się coś na leniwy dzień.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz