poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Odejście

Hej wszystkim! Taki cudowny okres... a ja odchodzę. Nie jestem pewna na 100% swojej decyzji, ale przewaga jest na odejściu. Żeby nie było już od razu uprzedzam, że blogi znajdujące się w mojej kolejce MOŻE OCENIĘ, ale nie jest to pewne.
Przepraszam, że napisałam tylko tyle, aczkolwiek myślę, że to w zupełności wystarczy. Może zrobię edit i coś dopiszę, ale na razie pozostanie to tak jak jest.

Pozdrawiam i życzę miłej końcówki świąt :)

Bale Lestrange

Edit: Całkowicie odchodzę, ale oceny postaram się dodać.

4 komentarze:

  1. Szkoda że odchodzisz :( Serdecznie zapraszam na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Logicznie patrząc nie możesz odejść, ponieważ to twój blog. To tak jak szef firmy chciałby się zwolnić. Możesz zamknąć blog lub przekazać go komuś- przynajmniej takie są reguły profesjonalizmu.

    Patrząc na popularność bloga radziłabym ci tego nie robić. Jeżeli nie masz czasu lub ochoty, to wymyśl taki system, żeby ci się to opłacało. Jestem pewna, że znajdą się tacy, którzy zapłacą za dobre oceny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapłacą za oceny wow ocenialnia wow taki profesjonalny biznes wow.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja ocenialnia zdobyła najwyższe odznaczenie oceanosfery, po odbiór zapraszam na: http://karny-kaktus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń