niedziela, 29 grudnia 2013

Konie i jeździectwo - między stronami i w kadrze.


Pierwsze wrażenie
Od razu widać, że to blog o koniach. Sam tytuł/link na to wskazuje, a gdy już jest się na blogu nagłówek jest nawiązujący do tematu bloga. Masz też dużo dodatków, lista blogów, archiwum itp. Dodałaś nawet muzykę (bardzo ładna). 10/10

Wygląd
Nagłówek - prześliczny, bardzo mi się podoba :). Jak napisałam wcześniej dużo dodatków, a to plus. No to czas na kilka minusów... Tło jest takie zielone... Ja dodałabym odrobinę życia. Zielony jest ładnym kolorem, ale tak ciemny nie wyraża emocji, którymi ty darzysz konie. Ja wiem, nad gustami się nie dyskutuję, ja oceniam i ty nie musisz się dostosowywać. Tyle kolorów, a ja powracam do dodatków. Twój blog samym wyglądem, tytułem, WSZYSTKIM nawiązuje do jednego tematu: konie. Nie wiem dlaczego na lewym pasku bocznym są jakieś kosmetyki. Oczywiście rozumiem, że to twój blog i możesz dawać tam sobie co chcesz... Chociaż jednak... 5/10

Treść i gramatyka
Ładnie piszesz. Nie robisz zbyt wielu błędów ortograficznych i gramatycznych, ale czasem zdarzy Ci się je zrobić. W początkowych postach, było sporo powtórzeń i kilka błędów. Teraz lepiej Ci idzie chociaż czasem (chyba) nie umiesz dobrać czegoś w słowa (ja też tak czasem mam). Przez to niektóre rzeczy mają tylko mały sens lub wcale go nie mają. Musisz dokładnie czytać to co napisałaś bo potem jest trudno zrozumieć sens wypowiedzi. 10/15

Pomysł
Podoba mi się to, że nie jest tu napisane "koń z plamką to koń taki, a bez niej taki" tylko recenzje książek, filmów. Bardzo dobrze sobie radzisz bo ja osobiście z filmów i książek znam tylko "Hohland" (wiem...), nie wiem skąd ty to wszystko znajdujesz :) 5/5

Ogółem 
Jak zawsze piszę. Blog mi się podoba. Zmieniłabym tylko tło (nie tak jak w innej ocenialni), ale za to muzyka mi się podoba :) 5/5

Otrzymałaś 35pkt. / 45 pkt. Bardzo dobry. Zapraszam wszystkich miłośników koni!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz