czwartek, 26 grudnia 2013

Na tropie Pottera


http://natropiepottera.bloog.pl


Pierwsze wrażenie

Zaskoczyło mnie nieco tło. Moje pierwsze skojarzenie- blog o budownictwie. Przejrzysty i łatwy w obsłudze. Jednoznacznie jest to blog tematyczny dla wtajemniczonych. Jeśli ktoś nie zna, nie czytał, nie oglądał Pottera, ma kłopoty ze zrozumieniem treści.
8/10

Wygląd

Podoba mi się łatwość w obsłudze. Nie znajduję tu jednak kolorystycznych nawiązań do Pottera. Myślę tu przede wszystkim o zdjęciach, grafikach, specyficznych kolorach na przykład 

6/10


Treść i gramatyka

Teksty są dobrze i gramatycznie napisane. Od czasu do czasu zjedzona litera nie wpływa ujemnie na wrażenie. A propos kto je napisał? Nigdzie nie można tego odnaleźć.
Kilka słów o was, dlaczego zdecydowałyście się na założenie bloga jest dobre. Jest to jednak blog dla osób znających tematykę. Jeśli ktoś jest nowy, to niestety niewiele z tego zrozumie. 15/15


Pomysł

Pomysł jest oryginalny. Podoba mi się. 
5/5

Ogółem

Chętnie poczytałabym jakiś wstęp i rozwinięcie opisu o was. Co właściwie planujecie w przyszłości i czego nie. 
4/5


Rada

Jeśli chciecie zainteresować waszym blogiem publikę mniej zorientowaną w temacie, to dobrze byłoby napisać kilka wyjaśnień. Wstawcie też autora lub autorów tekstów. Nie trzeba wpisywać tego za każdym razem na końcu tekstu. Wystarczy zaznaczyć w rubryce o nas lub w jakimś widocznym miejscu.
Polecam wam także zmianę tła, ale o tym już wiecie.

Ogółem


38 pkt./ 45 pkt. czyli bardzo dobry.

1 komentarz:

  1. Wiem o tym doskonal, ale kiedy chciałyśmy to zmienić wszystko się pozmieniało i pogorszyło się. Wiem, że nie jest doskonale pod względem wyglądy, ale bardziej chodziło mi o tekst :) Co do niego ja daję pomysły (ona ma w gębie tyle jadu bazyliszka... Voldek jest księżniczką) moja koleżanka pisze :P

    OdpowiedzUsuń