wtorek, 7 stycznia 2014

Photoblog Berty i Leosia

Photo blog Berty i Leosia

Pierwsze wrażenie 8/15
- wygląd  2/5
Kiedy wchodzi się na bloga widzi się, że to blog o psach, ale nie przez szablon/nagłówek tylko przez posta (o tym później). Szablon też mnie nie zachwycił.. Jest on lekko rozmazany i promienie słońca rażą w oczy. Tak wiem, że na monitorze nie są to prawdziwe promienie, ale przez sztuczne światło jeszcze gorzej to wygląda. Do tego chciałabym dodać tylko, że szablon wygląda na jesień lub wiosnę, więc podsunę Ci pomysł, abyś szablon zmieniała wraz z porą roku. Czyli w wiosnę kwitnące kwiaty a w tle twoje pieski itd.
- link / nazwa 2/5 pkt.
Nazwa jest dobra bo nawiązuje do tematu bloga, lecz link nie za bardzo. Link jest trochę trudny gdy się na niego patrzy. Wygląda jak jakiś labirynt liter, trudny. Z taką nazwą postawiłabym na myślniki:
blog-na-osiem-lao <---- no właśnie a co oznacza LAO? Wątpię, żeby była to literówka, ale nawet gdyby to nie powinno jej być w adresie. Masz psa Leo, ale nie LAO, chociaż i tak gdyby nie było tam błędu nie miałoby to sensu: Blog na osiem leo? Hmm... a może lat? Przez (podejrzewam) literówkę narobiło się tyle kłopotów.
- inne 4/5
Nie miałam INNEGO wrażenia, ale blog wcale nie jest najgorszy i nie mam innych uwag co do wrażeń...

Wygląd 8/15
- kolorystyka 4/5
Na twoim blogu nie ma szczególnie dobranych kolorów. Nagłówek jest biały, a linki i inne czarne. Nie mog niestety nic więcej napisać bo nie mam o czym.
- dodatki1/5
Nagłówek to białe litery i nie widzę w tym nic więcej. Czcionka jest bardzo dobra i na blogu też bym taką chciała tyle, że nie przyjmuje polskich znaków, ty masz takie szczęście, że ich nie ma, ale nie mogę Ci za to dać plusa... Co do szablonu to tak jak pisałam "Jest on lekko rozmazany i promienie słońca rażą w oczy. ".
Nie masz już innych dodatków, chyba, że te na pasku boczny, lecz one nie zaliczają się do wyglądu lub w mniejszym stopniu.
- ogólny wygląd 3/5
Wygląd bloga jest prosty, ale jak dla mnie ZBYT prosty. Dodaj coś do boga, aby był ciekawszy :)

Treść i gramatyka 19/20
- styl pisania 10/10
Nie pisałaś i piszesz dużo. Masz na blogu kilka krótkich postów, które się szybko i dobrze czyta. 
Masz na blogu taką czcionkę, która nie przyjmuje polskich znaków. Dlatego ż,ą,ę itp. są inne, a również podstawowe litery np. w,r,d itp. inne. Co do stylu pisania to twoje posty bardzo szybko się czyta, ale nie tylko dlatego, że są krótkie i na temat, ale piszesz dobrze i tak samo to trafia do czytelnika :)
- błędy 4/5
Błędów nie robisz zbyt wiele, ale czasem i małe się pojawią. Nie są one ortograficzne, lecz np.
Urodziny:26 maja
Urodziny: 26 maja - tak wiem, że to malutki błąd, ale jednak jest.
Komentuj, i zaobserwuj
Komentuj i zaobserwuj! - To wygląda na malutki błąd, lecz przed "i" nie można dawać przecinków!
Na pewno bym jeszcze jakieś znalazła, ale one nie są zbyt wielkie i nie zwracają na siebie wielkiej uwagi.
- dodatki 5/5
Posty są ciekawe, dobrze napisane, przykuwają uwagę czytelnika, może nie w wielkim stopniu, ale jednak.
Dodajesz też dużo zdjęć, a są one dobrej jakości, w odpowiednim ujęciu i w dobrej sytuacji. 

Pomysł 4/5
Ten blog to rodzaj pamiętnika-albumu-ciekawostek. Połączenie mi się podoba, choć do samego bloga ja bym coś dodała. Ja w twoim blogu nie widzę tego czegoś, nie oznacza to jedna, że blog mi się nie podoba, po prostu każdy gust jest inny.

Ogółem 2/5
 Nic nie mogę dodać. Twój blog nie ma wad... I tego właśnie brakuje. Musisz zaryzykować... dodać coś innego czego nikt inny (według ciebie) nie wymyślił. Człowiek uczy się na błędach i bez nich, nic lub tylko trochę, nie osiągnie. Oprócz tego na twoim blogu czuć niepewność. Czy tak jest? Tego nie wiem, ale ty na pewno.

Otrzymałaś 31 pkt. / 60 pkt. czyli dostateczna. Przykro mi, ale ja nie widzę tego czegoś... Zapraszam tych, którzy lubią prostotę i uwielbiają pieski ^,^.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz