sobota, 4 stycznia 2014

Dakota i Krew Jednorożca


Pierwsze wrażenie
Kiedy podałam mojej koleżance link do twojego bloga (bo jesteśmy max Potterhead) myślała, że się pomyliłam i dałam jej bloga o modzie czy pamiętniczek, a ona kompletnie takich nie czyta, ale nie będę opowiadać swojego całego dnia. Link jest mało znaczący, jednak nazwa tak. Po nazwie widać z czym ma się do czynienia lecz również trochę nie pasuje... Jak na razie nie było nawet wzmianki (chyba, że przeoczyłam) o jednorożcu, a o krwi nie wspomnę.
Moje pierwsze wrażenie było całkiem dobre, pomijając to u góry. 7/10

Wygląd
Wygląd, w przeciwieństwie do linku, nawiązuje doskonale do tematu. Osoby z Pottera, a na pierwszym planie Dakota i Severus. ( Cieszę się, że jest tam Bellatrix Lestrange, ale niestety bardzo mała :(. ).  Nie podoba mi się za to tło za blogiem... Ty raczej wiesz o co mi chodzi a użytkownicy blogera też powinni wiedzieć (sorki, ale nie wiem jak to wytłumaczyć). Jest szare ja postawiłabym na całkiem czarny lub ciemniejszy odcień szarego, całkiem pasowałby na Twoim blogu czerwony, ciemny czerwony, chociaż sama możesz zdecydować. Tylko nie wiem czy możesz to zrobić bo szablon jest z szabloniarni. 9/10

Treść i gramatyka
Niestety robisz małe i mało znaczące błędy gramatyczne. Nie widziałam błędów ortograficznych. Tyle jeśli chodzi o błędy. Bardzo dobrze piszesz, naprawdę dobre określenia/opisy. Masz bardzo, krótkie dialogi a opisów bardzo dużo. Kiedy czytałam czułam się tak jakbym tam była. Ja czytałam "Harry'ego Potter'a" i wiem jeszcze więcej, ale ktoś kto znalazł przez przypadek bloga nie musi nawet czytać książki aby zobaczyć jak J. K. Rowling zadziała wyobraźnią i napisała tak ciekawą książkę :) 14/15

Pomysł
Dużo blogów jest o Potterze bo sama na wiele trafiłam i pisałam dwa blogi (w tym jeden teraz KLIK ), więc nie jest to dla MNIE nowość... Jednak nie dla wszystkich... A na taki pomysł (np. dramione itp.) nigdy nie trafiłam :) 5/5

Ogółem
Bardzo dobry blog, ale ma kilka drobnych niedociągnięć, Jednymi liczbami 5/5

Rady
Jeśli możesz zmień tło bloga (wiesz o co chodzi)
Dokładnie przejrzyj rozdziały i popraw błędy

Otrzymałaś 40 pkt. / 45 pkt. CELUJĄCY! Brawo! Zapraszam wszystkich miłośników Harry'ego Pottera lub bardziej nie lubiących go...

~ Bale Lestrange



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz