czwartek, 2 stycznia 2014

Wieszem pisane


Pierwsze wrażenie
Blog jest prosty i łatwy w obsłudze. Nie ma na nim zbyt wielu dodatków hmm... nie wiem co jeszcze napisać. Na twoim miejscu zmieniłabym nagłówek. Nie na jakiś obrazek itp., ale wstawiłabym inną czcionkę i ewentualnie inny kolor nagłówka. 8/10

Wygląd
Masz dobrze dobrane kolory. No właśnie, więc dlaczego tło posta jest szare? Mogło być pomarańczowe (oczywiście nie strasznie widoczne), bordowe bo przecież tytuł posta i linki są tego koloru. Tło posta troszkę psuje całkiem ładny, choć prosty, wygląd bloga. 6/10

Treść i gramatyka
Super wiersze! Oczywiście najbardziej podobały mi się te związane z tematyką Potterowską. Oczywiście inne też były bardzo dobre, ale ja lubię bardziej takie rymowanki... No cóż niektóre nie bardzo rozumiałam bo się nie rymowały, ale jakiś sens w nich był. 14/15

Pomysł
Tak naprawdę znam sporo blogów z wierszami i nie jest dla mnie to nowością, ale nigdy nie czytałam ballady lub wiersza o Hogwarcie lub moim mężu Voldku (I'm Bellatrix Lestrange). 5/5

Ogółem
Blog jest normalny. Nie widzę w nim czegoś z efektem WOW!, ale nie mam też nic do niego. 4/5

Rady
Przerób nagłówek.
Zmień tło bloga.

Otrzymałaś 37 pkt. / 45 pkt. czyli Bardzo dobry. Zapraszam wszystkich szukających jakiejś motywacji. Zapraszam również wszystkich, którzy muszą napisać wiersz do szkoły.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz