poniedziałek, 27 stycznia 2014

A friend is home. I want to go home!

Zacznę od tego, że długo czekałyście na ocenę i bardzo przepraszam (w zasadzie to przepraszamy), właśnie za to. Jednak blog został zgłoszony do wolnej kolejki, a ona wiąże się z dłuższym czekaniem.


Pierwsze wrażenie 7,5/15
-wygląd 1/5
Co za dużo to nie zdrowo... to przysłowie doskonale nawiązuje do wyglądu bloga. Za dużo obrazków, a ja bardzo lubię obrazki! Nie lubię tylko jeśli jest ich za dużo!
Pierwsze wrażenie to pierwsze wrażenie nie?
- tytuł/link 4,5/5
Tytuł i link zgadzają się z tematem bloga, może tytuł to taki cytat, ale mi pasuje :). W linku mogłybyście oddzielić wyrazy myślnikiem, jest na tyle dużo słów, że lepiej by się czytało. To była jedyna moja uwaga co do do tego "podpunktu".
- inne 2/5
Trudno było odnaleźć mi się na blogu. W wyglądzie panuje chaos, zakładki (podkreślam!) również są przez niego opanowane. Jest w nich za dużo wykrzykników, a nie potrzeba żadnych. Ostatnia wada zakładek jest taka, że czcionka, którą wybrałyście nie akceptuje polskich znaków (drogowych też). Toleruję coś takiego jeśli jest to mało widoczne (czytaj: jeśli za pierwszym razem tego nie zobaczę), a nie musiałam tego długo szukać.

 Wygląd 4/15
- kolorystyka 2/5
Kolorystyka niby pasuje bo główne kolory to różowy i brązowy. To fakt "koło siebie" nie pasują, ale mi się podoba. Niestety całość kolorystyki odbiera tło. Naprawdę mogłyście nie dawać tego pergaminu a np. tło przezroczyste (to z projektu). Trochę trudno jest mi więcej napisać.
- dodatki 1/5
Nagłówek jest fajny, ale nie pasuje jako nagłówek. Tak naprawdę to NIE JEST nagłówek. Obrazek znajduje się pod kartami, a jednak sprawia wrażenia nagłówka (sorry za wielokrotne powtórzenie wyrazu). Nie wiem czy mam uznać to jako plus czy jako minus... No a tło, nie mam dla niego usprawiedliwienia.
- ogólny wygląd 1/5
Szczerze czy bardzo szczerze? Szczerze - jeszcze da się przeżyć, bardzo szczerze - okropnie.

Treść i gramatyka 16/20
- styl pisania 10/10
Piszecie tak trochę... dziecinnie, ale to nie jest żadna obraza, nie. Łatwo mi zrozumieć treść waszego bloga i tak dalej... Chociaż podejrzewam, że ktoś inny powiedziałby:
- No co ty naprawdę ci się podoba jako one piszą?
Na pewno tak by było, ale mi się taki styl pisania podoba :).
- błędy 1/5
Było ich bardzo dużo! Naprawdę! Podam teraz CAŁY post przepełniony błędami:
 Hej hej hej;* Co tam u Was slychac? Jak szkola? Srednia na koniec semestru, moja nie jest rewelacyjna ale Olka ma sie czym chwialic;d  Chcialam Was bardzo przeprosic ze nie napisalam posta w poniedzialek, chyba kazdy wie z jakich przyczyn. Zima trwa daldj mrozna, podkreslam mrozna;)) Ja dzis osobicie doznalam jej uroki;) bylam na krotkim spacerku i nos od razu czerwony;)) Chcialam Wam dzisiaj przedstawic kilka ulubionych zabwa zimowych.


  • jazda na sankach
  • lepienie balwana
  • robienie aniolkow na sniegu
  • rzucanie sie sniezkami;)
To sa moje ULUBIONE zabawy. Moze podzielicie sie jakimis swoimi zainteresowaniami??;) Moze lubicie robic krajobrazowe zdjecia??
Ooo zdjecia...pokaze Wam jeszcze kilka krajobrazow bialej, mroznej zimy.;)
Hej, hej, hej ;*! Co tam u was słychać? Jak szkoła, średnia na koniec semestru? Moja nie jest rewelacyjna, ale Olka ma się czym chwalić :d. Chciałam Was przeprosić, że nie napisałam posta w poniedziałek, chyba każdy wie z jakich przyczyn. Zima trwa dalej mroźna, podkreślam mroźna ;). Ja dziś osobiście doznałam jej uroku/uroków ;) byłam na krótkim spacerku i nos od razu czerwony ;). Chciałam Wam dzisiaj przedstawić kilka ulubionych zabaw zimowych.
  • jazda na sankach
  • lepienie bałwana
  • robienie aniołków na śniegu
  • rzucanie się śnieżkami ;)

To są moje ULUBIONE zabawy. Może podzielicie się jakimiś/swoimi zainteresowaniami ;) ??? Może lubicie robić zdjęcia krajobrazu.
Ooo, właśnie! Pokażę Wam moje zdjęcia, białej mroźnej zimy.

Podejrzewam, że mogłaś mieć zepsutą klawiaturę, ale i bez tego były błędy.
- dodatki 5/5
No nie powiem... Posty są ciekawe, umieszczacie ŁADNE zdjęcia, ale i bez tego posty są ciekawe.

Pomysł 3/5
Napiszę mało.
Takich blogów jest bardzo dużo.
Ogółem 5/5
No w pomyśle to się postarałam, nie ma co... Zrobiłam to dlatego, żeby rozpisać się tutaj. Dokończę moją wypowiedź.
Takich blogów jest bardzo dużo, ale wasz zachęca. Nie wiem czy każdy czytelnik waszego bloga tak miał, ale ja miałam (szczerze) ochotę krytykować, hejtować (anonimowo ;P), a potem... się zaczytałam.
- Przeczytam jeszcze kolejny post to będzie coś w ocenie (hejt).
To jednak nie wyszło i na sam koniec krytyki:
Wasz blog mi się podoba.
Otrzmałyście 35,5 pkt. / 60 pkt. czyli

1 komentarz:

  1. Dziękujemy za szczerą opinię :)
    Rady weźmiemy sobie do serca (serc) :)
    Już dziś postaram się coś poprawic , tam dopisac itd.
    Pozdrawiam Kami

    OdpowiedzUsuń