niedziela, 19 stycznia 2014

Die young

http://dream-for-ever-with-friend.tumblr.com/  Die young
                                                                             
Pierwsze wrażenie (13 pkt.)
- wygląd (5 pkt.)
Moim zdaniem jest w porządku. Do tematyki pasuje tło. Spodobało mi się układ i minimalizm. Cóż, więcej nie mogę powiedzieć o wyglądzie.
- tytuł / link (3 pkt.)
"Die young" - młodo umrzeć. Patrząc na pierwsze zdjęcia łatwo się domyślić, że mamy doczynienia z "mrocznym" blogiem. Nazwa trochę nieadekwatna do strony, ale to dlatego, że kojarzy mi się z piosenką Ke$hy. Stąd mam wyobrażenie bloga, który swą treścią i wyglądem przypomina raczej bloga "fajnej nastolatki".
- inne (5 pkt.)
Jak dla mnie jeden z lepszych blogów. Lubię rzeczy, które dotyczą krwi, śmierci, tortur i innych dziwnych rzeczy. Lubię takie rzeczy przeglądać, mimo że nie mam tendencji masochistycznych. Gdybym spotkała go przypadkiem, na pewno zostałabym na dłużej. Jednak brakuje w nim tej nutki, która zainteresowałaby szersze grono czytelnicze.
Wygląd (10 pkt.)
- kolorystyka (4 pkt.)
Nawet tak czarny charakter jak ja rozumie, że w każdym blogu przydaje się kolorowy akcent, a nie monotonia jednego koloru. Powinnaś dodać jakiś jaskrawy gadżet lub czcionkę. To dodałoby charakteru, jednakże obecnie - nie jest źle.
- dodatki (nagłówek, szablon) (2 pkt.)
Dużo tego nie ma, a właściwie - nic nie ma. Mamy z prawej strony tytuł bloga najzwyklejszą czcionką, a pod spodem jakąś listę, która ma tylko jedną opcję. Nie uważasz, że to jest zbędne?
- ogólny wygląd (4 pkt.)
Osobiście lubię takie ciemne klimaty, jednak jeśli liczysz na szersze grono czytelników, to z tym daleko nie zajdziesz. Większość ludzi nie uważa ani tej tematyki, ani takiej kolorystyki.
                                                                      
Treść i gramatyka (2 pkt.)
Niby jak mam to ocenić? Od czasu - do czasu odpowiesz na jakieś pytanie, ale to nie jest post, który mogłabym ocenić pod względem treści. W tym przypadku po prostu pominę ten punkt.
- dodatki  (2 pkt.)
Nie masz na blogu dodatków, zachowałaś minimalizm. W tym przypadku nie mam za co dodać punktów. Co najwyżej, za schludną klasykę, bez przepychu.
Pomysł (5 pkt.)
Czy to ciekawe? Dla mnie na pewno, bo kręcę się wokół tych tematów. Wiem też, że pomysł nie jest niczym nadzwyczajnym,wiele osób robi takie blogi z różnych przyczyn. Jedni, bo lubią takie obrazki, drudzy, bo chcą pochwalić się swoim cierpieniem, a jeszcze inni dla czegoś innego. Punkty daję za interesującą mnie tematykę (przypominam, że oceniam subiektywnie).
                                                                          
Ogółem (5 pkt.)
Na pewno usunęłabym tą listę, nie pasuje tu i jest zbędna. Uważam, że jak na bloga o tyj tematyce jest raczej przeciętny, nie ma wyrwy od tematu.
RADY:
- Usuń listę!
Otrzymałaś 35 punktów, to daje Ci ocenę dobry.
Ana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz