poniedziałek, 20 stycznia 2014

Fin - Finka




Pierwsze wrażenie - 13/15
Wygląd - 4/5
Dobry, ale nie ma w nim nic nadzwyczajnego. Nie do końca rozumiem z jakiego powodu w twoim szablonie pojawił się Jack Sparrow. Proponowałabym ciemniejszy kolor nagłówka. Za nic nie pomyślałabym, że jest to rodzaj pamiętnika.
Tytuł/link - 5/5
Jak to ' internetowe pamiętniki' tytuł nie jest skomplikowany. Łatwa do zapamiętania. Adres jest taki sam, jak tytuł, więc tu nie mogę się przyczepić.
Inne - 4/5
Podoba mi się fakt, że umieściłaś zakładki takie jak 'O mnie' i 'Kontakt'. Jakoś dziwnie mi się patrzy na gadżet 'Obserwatorów' na dole. Dodatkowy plus dostajesz za muzykę 'w tle', choć dla osób, którym ciężko się skupić na jednej rzeczy może przeszkadzać. 

Wygląd - 10,5/15
Kolorystyka - 4/5
Z kolorystyką jest dobrze. Nie ma monotonni dzięki granatowemu tytułowi postu. Tylko jak już wcześniej wspomniałam tytuł jest słabo widoczny. To oczywisty fakt, bo biały napis na białym tle będzie mało zauważalny.
Dodatki - 3/5
Kompletnie nie rozumiem tego szablonu. Owszem to twój blog i to Ty decydujesz o szablonie, ale wizerunek bohatera z 'Piraci z Karaibów' słabo tu pasuje Nagłówek jest tu zbędny, bo byłoby wszystkiego za dużo. Ładnie wygląda to fakt, ale z kategorią bloga ma mało wspólnego. 
Ogólny wygląd - 3,5/5
Szablon dopracowany, strony również, jednak wygląd mija się z treścią. Nie wiem czy szablon stworzyłaś sama czy też wzięłaś z szabloniarni, bo samo wykonanie nie jest złe.

Treść i gramatyka - 19,75/20
Styl pisania - 10/10
Głównie piszesz szczerze o tym, co czujesz. Piszesz łatwo i zrozumiale. Nie używasz zawiłych stwierdzeń, więc nie trzeba się nad nimi głowić. Bardzo podobają mi się tytuły, gdyż są to tytuły piosenek (tak wiem, że powtórzyłam słowa). Wnioskuję, że w jakiś sposób odnoszą się do dalszej części posta.
Błędy - 4,75/5
Przeczytałam wszystkie posty dodane w tym roku i ciężko było mi znaleźć jakikolwiek błąd. Raz czy dwa brakowało Ci przecinka i zauważyłam jeden błąd ortograficzny. 
Dodatki - 5/5
Nie wiem czy mogę to zaliczyć do dodatków, ale cóż... Zaintrygował mnie 'Projekt PN' jest świetny. Poza tym opisać siebie w świetny sposób. Zwykle większość blogerek opisuje siebie 2-3 zdaniach,a tu takie zaskoczenie. W postach również pojawiają się gify/zdjęcia.

Pomysł - 4/5
Co ja mogę powiedzieć...Obecnie co raz więcej pojawia się blogów tego typu, tyle że twój nie jest o tym 'co kupiłaś' etc. jest tylko i wyłącznie o tobie, co daje Ci u mnie plus.

Ogółem - 4/5
Ogółem blog prowadzony przez osobę z własnym zdaniem, nie stara się kogoś naśladować. Regularnie dodawane posty. Co tu mogę jeszcze napisać ? Nadal ten Jack Sparrow chodzi mi po głowie.

Zdobyłaś 51,25 na 60 możliwych, więc dostajesz bardzo dobry.

Rady :
-Zmieniłabym kolor nagłówka, chociaż na szary.
- Tu sprawa z tym szablonem. (powtarzam się, wiem)

Ocena nie jest idealna, jednak mój komputer poszedł na emeryturę i jak na razie muszę korzystać z telefonu lub tabletu, co jest prawdziwą udręką. Co chwila się kasuje itd.. Za jakiekolwiek błędy przepraszam.

2 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o nagłówek, to go nie zmienię, bo on SPECJALNIE jest taki jasny. Moim zdaniem nadaje lekkiego charakteru reszcie, ale wiadomo to moje zdanie i tak jak Ty wiele osób tego ie uznaje. So what?
    A co do szablonu, to każdy blog jest zaopatrzony w szablon robiony przeze mnie ;).
    Jack rzeczywiście tutaj nie pasuje, ale jakoś tak... pasuje tutaj. Tak, wiem, że to gupie, bo nie pasuje pasując.
    Dziękuję za ocenę.
    Pozdrawiam,
    Ana.
    PS. Gupio to nie błąd, a przynajmniej w moim mniemaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego akurat się nie brałam jako błąd. Zauważyłam, że piszesz to specjalnie. :)

      Usuń