piątek, 17 stycznia 2014

Informacje

Zacznę od początku, a zakończę na końcu.
  • Komentarze - pierwsze info.

Z zakładki "Zgłoś bloga" usunięto komentarze DAWNO ocenionych blogów (blogi, które oceniono w tym tygodniu pozostawiono)*, więc jeśli ktoś się zgłosił a komentarz usunięto proszę napisać zgłoszenie jeszcze raz i jeśli ktoś MUSI to niech napisze informacje o zgłoszeniu. 
  • Nabór, oceniające -  drugie info
Nabór pozostanie w POŁOWIE zamknięty. Jeśli ktoś będzie chciał być oceniającą/oceniającym opis musi być między 5 a 6. A ocena może zawierać maksymalnie trzy błędy (jeden ortograficzny, dwa interpunkcyjne/gramatyczne), więc proszę nie narzekać, że kogoś nie przyjęto.

  • Informacja ode mnie - trzecie, ostatnie info
Jak na razie będę miała wolne, ale moja wena** chwilowo się zatraciła. Będę oceniała w większości tylko blogi zgłoszone do mnie bo z wolnej kolejki może mi się po prostu nie chcieć...

blogi... * usunęłam wszystkie blogi już ocenione bo w jednej chwili nie da się połapać...
moja wena** - każdy autor lub prawie każdy, bloga, odpowiadania, książki itd., może stracić chwilowo wenę, ale w moim przypadku ona powróci XD

Sorry za takie trochę poplątane informacje, ale "moja wena" taka jest...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz