wtorek, 14 stycznia 2014

Zdrada


Pierwsze wrażenie - 13,5/15
Wygląd - 4,5/5
Szablon pasuje do opowiadania, mianowicie przedstawia główną bohaterkę. Na początku nagłówek był dla mnie tajemniczy, ale zerknięciu na 'Bohaterów' wszystko sobie posklejałam, co nie zmienia faktu, iż strasznie mi się podoba. Jedynie, co mi nie 'gra' to rozdziały wchodzące na nagłówek.
Tytuł/link - 5/5
Tytuł jak dla mnie jest ok. Prosty, ale krótki i zwięzły. Co do linku przez krótki czas musiałam się zastanawiać , co oznaczają dwa słowa na końcu ( zuzastarr ), ale w końcu mnie olśniło. Jednak jest to jakiś znak rozpoznawczy w adresie, więc nie mam zastrzeżeń.
Inne - 4/5
Wchodząc na bloga czułam się nieco... Nieswojo? Nie wiem jak to opisać, ale wraz z czytaniem kolejnego rozdziału coraz bardziej wciągało mnie twoje opowiadanie.

Wygląd -11,5/15
Kolorystyka - 4,5/5
W szablonie dominuje błękit, który od razu kojarzy mi się z mocą bohaterki. Nie wiem co tu robi róż w pasku bocznym, jak i  w tytule oraz zieleń w linkach do poszczególnych rozdziałów. Reszta jest jak najbardziej dopasowana.
Dodatki - 3/5
Nie wiem czy szablon wykonywałaś sama czy też pobrałaś z szabloniarni. Podejrzewam, że jeśli byłby z szabloniarni musiałabyś dodać button lub chociaż link do niej. Powiem tylko, że w pasku bocznym panuje chaos. Dużo gadżetów, w których na początku nie mogłam się odnaleźć. Najważniejsze gadżety dałabym na początek, a potem te mniej ważne. U Ciebie wszystko jest porozrzucane. Ciężko się dokopać do archiwum czy chociaż by do stron. Jeszcze jedna, drobna uwaga czcionka w pasku bocznym nie akceptuje polskich znaków. Zauważyłam też, że w kilku rozdziałach zmieniłaś w pewnych momentach czcionkę.
Ogólny wygląd - 4/5
Wygląd zaskoczył mnie i zachęcił do czytania, jednak jak już wcześniej wspomniałam można się pogubić w gadżetach. Największe wrażenie wywarł na mnie nagłówek, choć nie jest jakiś WOW. Jest po prostu dobry, nieco tajemniczy i przyciągający uwagę.

Treść i gramatyka - 18,5/20
Styl pisania - 9/10
Opowiadanie jest podzielone na krótkie rozdziały, które czasami są trochę za krótkie. Wszystko łatwo się czyta, nie mniej jest bardzo dobre. Zdania są rozwinięte, ale bez przesady. Kilka razy zdarzyło Ci się powtórzyć słowa.
Błędy - 4,5/5
Zdarza Ci się 'zjeść' litery. Przeczytałam wszystkie posty i nie znalazłam żadnego błędu ortograficznego. Czasem zapominasz o przecinkach, ale rzadko Ci się to zdarza, raptem pięć czy cztery razy to zauważyłam.
Dodatki - 5/5
Akcja zaczyna się w pierwszych trzech rozdziałach, jednak nie wyjaśniasz wątku od razu, co bardzo mi się podoba. Dzięki temu ciężko określić, co stanie się dalej .Co więcej nie masz samych dialogów w rozdziałach i za to otrzymujesz plus. O ile pamiętam w dwóch rozdziałach pojawiły się krótkie wierszyki twojego autorstwa (?).

Pomysł - 4,25/5
Widziałam już kilka blogów o takiej tematyce , choć tak naprawdę niektóre momenty w twoim opowiadaniu mnie zaskoczyły. Podejrzewam, że na blogu będzie pojawiać się wiele postaci fantastycznych , tak jak w ostatnim rozdziale do akcji wkroczyły wilkołaki. 

Ogółem - 4/5
Ciekawe opowiadanie z ładnym, pasującym szablonem. Blog ma kilka niedociągnięć, jednak są one niewielkie. Czegoś w samej treści mi jeszcze brakuje, tylko nie potrafię określić czego.

Rady
- Przede wszystkim uporządkuj ten pasek boczny.
- Zmieniłabym czcionkę w postach albo chociaż odrobinę zmniejszyła.
- Popracuj nad tytułem ,podtytułem.

Uzyskujesz 51,75/60 punktów , co daję Ci ocenę bardzo dobrą.

3 komentarze:

  1. Postaram się zastosować do powyższych rad!
    Bardzo dziękuję za tak dobrą ocenę!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie powinna jeszcze dopracować tytuł (kolor) i podtytuł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się.
      + tak, chcę ocene bloga. C;
      kedui.blogspot.com

      Usuń