czwartek, 23 stycznia 2014

Monika Tomaszkiewicz


Pierwsze wrażenie (8 pkt.)
- wygląd (3 pkt.)
   Nie specjalnie przekonuje mnie wygląd bloga. Jest to spowodowane tak oklepanym motywem jak galaktyka. Skromnie urządzony blog - ot co. W dodatku tło jest obrazkiem, który nie pokrywa tła w całości. Przez to po prawej stronie widać rozdzielone obrazki.
- tytuł / link (3 pkt.)
   Tytuł nie jest jakoś specjalnie pomysłowy, ale i tak lepszy od całej masy innych. Jest on najprawdopodobniej Twoim imieniem i nazwiskiem.
   Link także nie stanowi niczego trudnego do zapamiętania - monikamajka. Proste, ale mało schludne, moim zdaniem oba wyrazy powinny być rozdzielone przecinkiem.
- inne (2 pkt.)
   Nadal denerwuje mnie to tło... W dodatku przez zbliżoną kolorystykę napisy zlewają się ze zdjęciem. To nie jest zbyt estetyczne...
Wygląd (10 pkt.)
- kolorystyka (4 pkt.)
   Fiolet, niebieski - to te kolory dominują. Żółć jest akcentem, który nieco rozjaśnia całość. Mimo że ten motyw jest raczej kojarzony z pozytywnymi emocjami lub z nieskończonością dla mnie jest to ponure, a nawet zaryzykuję stwierdzenie - przygnębiające.
- dodatki (4 pkt.)
   Nie rozumiem po co dodałaś gadżet "tłumacz". Ok, wyświetlenia, profil i archiwum - to jest jasne, ale tłumacz? Moim zdaniem to zbędna ozdóbka.
  O nagłówku nie mogę za wiele powiedzieć. Zwykły napis z Twoim imieniem i nazwiskiem. Zero fantazji, zero pomysłu. Proszę, zmień chociaż czcionkę.
- ogólny wygląd (2 pkt.)
   Nie ma szału... Na tym blogu brak rzeczy, które zachęcają do wejścia. Nie ma białe tła postów, galaktyka w tle. Po prostu bezkres. Mało estetyczny bezkres.
Treść i gramatyka (20 pkt.)
- styl pisania (10 pkt.)
   Twój styl pisania jest naprawdę dobry. Tak, wiem, że to banalnie brzmi, ale te proste zdania świetnie oddają charakter wypowiedzi. Mogę wręcz poczuć Twój ból, cierpienie, smutek, strach, łzy i szczęście. 
   Krótkie posty w których potrafisz oddać wszystko. Jeśli pisałabyś opowiadania to zrobiłabyś furorę! No pomyśl: piszesz krótkiego posta, którego łakomy czytelnik połyka w całości i nadal odczuwa niedosyt. Non stop by zaglądał czy przypadkiem nie ma nic nowego.
- błędy (5 pkt.)
   Albo nie popełniasz błędów, albo starannie je przeglądasz zanim opublikujesz. Nie znalazłam żadnego błędu. Moje gratulacje.
- dodatki  (5 pkt.)
   Tak jak już wcześniej wspomniałam Twój styl pisania mnie wręcz oczarował! Podoba mi się ta zwięzłość i wylewność. Mało kto tak umie, Ty jesteś jedną z tych niewielu.
Pomysł (4 pkt.)
   Jak łatwo się domyśleć Twój blog jest czymś na pozór pamiętnika, ale nie należy do tych słit blogów gdzie notorycznie są jakieś tagi i multum zdjęć z internetu. To Twoja pomoc, podpora. Na pewno coś takiego nie jest oryginalne, ale styl prowadzenia jest naprawdę dobry i to zapewnia Ci punkty.
Ogółem (5 pkt.)
   Wygląd - masakra, ale wszystko nadrabiasz stylem i pomysłem. Twój blog jest idealnym argumentem dla powiedzenia "nie osądzaj książki po okładce".
Rady 
   - Popracuj nad wyglądem.
   - Zmień nagłówek.

Zdobyłaś 39 pkt. To daje Ci ocenę dobry.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz