niedziela, 12 stycznia 2014

My body dies

http://my-body-dies.blogspot.co.at


Pierwsze wrażenie

Jednoznacznie WOW. Jestem pod wrażeniem wyrazu tego blogu. Mogłabym od razu dać mu maksymalną ilość punktów, ale napiszę jednak dlaczego. Oczywiście temat śmierci- nie dla każdego. Autor(ka) ma artystyczną duszę. Zamieszczone posty opowiadają jej historię- dla mnie zrozumiałą. 15 pkt.


Wygląd

Zima w czarno-białych kolorach pasuje do tematu. Odnosi się wrażenie zimna wnikającego do szpiku kości. No tak, przecież umieranie to brak kolorów. 5 pkt. Do tego melancholijne zdjęcia w postach. Kontrastowo wypada przy tym zdjęcie „marzenie”. Na tle pozostałych jest wręcz nierealne. Szara kolorystyka dopełnia całego wrażenia. 5 pkt. Ogólnie bardzo trafiona kolorystyka, kierująca myśli w odpowiednią stronę. 5 pkt.
Razem 15 pkt.


Treść i gramatyka

To blog fotograficzny, więc nie przyznaję żadnej punktacji.


Pomysł

Jak już napisałam WOW 5 pkt.


Ogółem

Bardzo dobrze wykonany, klimatyczny blog. Brakuje mi jedynie kilku słów o tobie. 5pkt


Rady

Napisz coś o sobie.


Całość celujący- 40pkt. Kategoria treść i gramatyka nie została oceniona, ponieważ to blog fotograficzny. Oprócz tego blog dostał maksymalną ilość punktów.

1 komentarz: