niedziela, 12 stycznia 2014

Spektakl upadku - Narysuj mi baranka


Pierwsze wrażenie 9/15
- wygląd 2/5
Tak bardzo po indiańsku... Prosto, fioletowo, małe. Wow! Ile słów. A jaka ich jakość... Pierwsze wrażenie to pierwsze wrażenie. Czyż nie?
- tytuł/link 3/5
Narysuj mi baranka. Moja odpowiedź gdyby tak ktoś się mnie zapytał byłaby taka: A po co? Dla przyjemności? Używając tych oto wskazówek i mojego toku myślenia wywnioskowałam, iż:
- nazwa bloga oznacza, że możesz tego bloga czytać dla przyjemności, a jak Ci się nie chce te czytaj innego.
- nie wiedziałaś jaką nazwę wstawić na bloga.
- lubisz rysować baranka
Nie to ostatnie nie pasuje. Jeśli chodziło Ci o to pierwsze. Gratuluje. Fajna nazwa :). Teraz link. Trochę go nie zrozumiałam, ale tu będzie bardziej minus (albo nie wiem, zależy czy jeszcze coś przyjdzie mi do głowy). Kiedy zobaczyłam link pomyślałam sobie „O jakieś opowiadanie”, a jak już na bloga weszłam „Och dzienniczek”. Nic innego nie znalazłam.
- inne 4/5
Czy miałam inne wrażenia? Miałam. Kiedy widziałam, czytałam bloga czułam się... dziwnie, inaczej. Nie wiem jak mogę to opisać. Uczucia te były neutralne. Nie czułam się szczęśliwa,ale nie byłam przygnębiona. Nie wiem może jak będzie ktoś to czytał to się nic nie zrozumie, ale nie umiem tego opisać! Sorry, ale nic na to nie poradzę...

Wygląd 12/15
-  kolorystyka 4/5
Kolorystyka dobra. Czerń i biel pasuje do wszystkiego, więc fioletowy doskonale uzupełnia nudę, która znajduje się w bieli i czerni. Link mają kolor liliowy i on też jest bardzo ładny... No dobra jak dla mnie trochę nudno, ale dobranie kolorów jest dobre.
-dodatki 3/5
 Szablon jest z szabloniarni, ale nie jest w nim coś z efektem WOW!, a ja na to masakrycznie zwracam uwagę. Nie mogę powiedzieć/napisać, że szablon jest brzydki czy coś. Szablon jest normalny, więc nie mogę niczego się czepiać.
- ogólny wygląd 5/5
Normalny, normalny, normalny... Dobra powtarzam się. Dla mnie wygląd twojego bloga taki jest, ale nie wiem, pewnie Ci o to chodziło nie wiem. Mogłaś wybrać coś innego. Szablon, nagłówek. Jestem pewna, że chodziło Ci o to i tym razem nie odetnę Ci kilku punktów :)

Treść i gramatyka 19/20
- styl pisania 10/10
Piszesz bardzo dobrze, nie robisz błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. Twój styl pisania jest zrozumiały, łatwo się go zrozumie, choć niekiedy używasz określeń trudnych to... i tak nic nie zmienia :)  
- błędy 5/5
Po prostu napiszę BRAK, ponieważ nie widziałam ani jednego błędu.
- dodatki 4/5
Zauważyłam, że często dodajesz piosenki, a to dodatek. Nie wszystkie były w moim stylu, ale jednak były, przecież wcale nie musiałaś tego robić. Jednak wielkość liter ma znaczenie i po dłuższym czytaniu oczy mnie bolały i trudno czytało się dalej.

Pomysł 4/5
Pamiętników internetowych jest cała seria. Sama oceniałam już około dziesięciu, ale każdy jest trochę inny... Twój też taki był. Można to potraktować jako kolejne powtórzenie, ale nie trzeba. Ja wybiorę tą drugą opcję.

Ogółem 3/5
Pewnie Cię to już znudziło, ale ja kolejny raz napiszę: "Twój blog jest normalny". Co jeszcze mogę dodać? Hmm... Ja na twoim miejscu bloga bym jakoś ożywiła. Nie wiem jak, ale choćby rozjaśnić kolor tła, czcionki, cokolwiek aby poprawiał się humor wchodząc na bloga :)

Rady
Pozostaw swój blog taki jaki jest bo doskonale nawiązuje do ciebie. (wygląd)

 Otrzymałaś 47 pkt. / 60 pkt. czyli bardzo dobry. Zapraszam wszystkich, którzy lubią czytać pamiętniki i chcą coś po prostu poczytać.
 

2 komentarze:

  1. W większości sugestiach bym się z tobą zgodziła :)
    Obserwujemy? Jak tak daj znać ;)
    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A "narysuj mi baranka" nie jest przypadkiem zdaniem zaczęrpniętym z "Małego Księcia"?

    OdpowiedzUsuń